piątek, 14 lutego 2014

Happy ValentinesDay ! ^^

Hajo ^^ Jak nie wiecie , dzisiaj walentynki ! <3 Tu pod spodem zaraz zobaczycie sweetaśne memki  które wybrałam na ten dzień ^^    Tam Ta Da Tam Tam TAM !
                            


Nawet to przerysowałam <3 Sweet Mem , Moim zdaniem w sam raz dla Zakochanych ( chociaż jestem singielką ^^ ) Ale misiaczgi podbijają moje serducho <3

                                                                                ....


Heh :D Nie pokazujcie tego swojemu BF .. Tłumaczenie : Kocha się jak pies z kotem XD
                                                                    .....


Tak .. A to poziom Twojego Agnlika XD Bez urazy ..

                                                                                 .....




Jak już mówiłam , kocham wszystkie misiaczgggi <3 Memóś tradycyjnie z zakochanymi misiakami , z serduchem z napiskiem " Kocham Cię "

                                                                             .....




Em .. Wątpię żeby to było miłe ..

                                                                                   .....



Ojojoj .. Jacy zawstydzeni .. XD

                                                                                     .....



Czy zostaniesz moją Walentynką ? Chętnie ;* Króliczki też są spox ;*

                                                                           .....

I mam nadzieję że pościk wam się spodobkał , jeżeli tak to wyraź swą opinię w komentarzu . Jutro albo pojutrze post modowy , czyli to o czum będzie blogg *.* Aha , zapomniałabym ! Co dostaliście na Walentynki ? Może coś od swojego BF ? Ja od Mojej BFF ( Best Friend 4ever ) Alishi dostałam kuleczgę z żabką , a ta żabka ma w rączkach serducho , a na serduchu jest napisane " XOXO " i od taty gumki do włosów w kolorach letnich , moje ulubione , czyli miętowy , pastelowy róż oraz biel ;* A więc BAY !

♥AguŚ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz