środa, 19 lutego 2014

Obrazeczeq z Minecrafta + Mała ankieta :)

Hej ! Dziś chcę Wam pokazać obrazek z Minecraft , przebrobiony w aplikacji na Ipada i Iphona *.*
Mam nadzieję że się spodobał , bo robiłam go 5 godzin :) Aapeq nazywa się FX Booth : Minecraft Edition , jest za free . Jak mówiłam , jest ona na Ipada oraz Iphona . Nazwałam te obrazek " Madzik89 i przyjaciółki na Wakacjach " A więc dzięki za oglądnięcie ! PS : Mam ankietę na temat Minecrafta , ogólnie serwera mysg.pl : The Walls ! Podpalanie zapalniczką , tj Flint And Steel .A : Uważam że to świetna zabawa , szzególnie , że mogę się dowiedzieć kto ma DIAXY i ENCHANT . B : Uważam , że jest to chamskie . Czy on/a chce wyeliminować swoją drużynę ?! C : Nie obchodzi mnie to , zawsze umiem przeżyć . D : Nie gram w to . ^^ A więc polećcie to swoim znaj , i wszystkim z waszch kręgów ! Może wtedy te głupki zrozumieją jak naprawdę nas wkurzają . A teraz końcowe screeny z The Walls , które znalazłam w necie : 




A więc to tyle , taka mała sprawa do was :)  Głosujcie w komach ! Dzięki za oglądnięcie i cześć !  ♥ AguŚ ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz