poniedziałek, 17 lutego 2014

♥ Nocia Modowa # 1 ♥ WF !

Hej ;* Jak tam dzionek ? Ja na początek dnia zapodam wam NOCIĘ MODOWĄ ! ♥♥♥ Mam nadzieję że się spodoba !

Notka jak się modnie i wygodnie ubrać na .. WF !

 

Tada !


Mój bezrękawnik jest z firmy Cool Cat ;* Ma on kolory czarny , błękitny , oraz ciemny niebieski ( nie granatowy ) . Ma on styl moro , którego nienawidzę , aczkolwiek dzięki tej bluzce polubiłam styl moro . Jest w 2-paku z bluzką czarną , rękawy 3/4 a na niej tygrys . Razem kosztują one 15.00 euro ( nie można ich kupić oddzielnie ) . Uwielbiam ją , jest jedną z moich ulubionych bezrękawników . 


A to spodenki : są z Polski :D ( yea ! ) Mają kolor szary , sznurki , i są  do " wyżej niż kolana " . Posiadają również kieszonki . Sklep : H&M około 28.90 :D Też bardzo je lubię , ponieważ mają bardzo dużo przydatnych rzeczy XD 


Piłka z turnieju TENISOWEGO , tata i brat mi kupili . Loffciam ją , bo jest to wielgachna piłka do tenisa ! 
Firma napisana na niej , ale jak nie widzicie to proszę : Tecnifibre . Cena nieznana XD Dostałam ją w prezencie :) To , co mi się w niej podoba , to to że ma neonowy kolor , oraz że można nią grać nawet w nogę ;*


 NO i w KOŃCU buty ! Nwm z jakiego sklepu , ale je Koffam ! Są sznurowane , oraz seledynowe ( ;* ) . Mają na kostce pacyfkę , z cekinków , aczkolwiek się nie odczepiają co jest plusem + :) Naprawdę je uwielbiam , noszę je już 2 sezony , a za niedługo na wiosnę będą 3 sezon w mojej szafie ;* Wytrzymałe , i to nawet bardzo :) 

A więc to tyle ziemniaczki w tej notce ! Jeżeli Wam się spodobało nie zapomnijcie obserwować bloga i zostawić koma ! Pa , AguŚ :3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz